#DollyDinsdag & Pedigree

Branded content partnership

Vlogster Dionne Slagter (OnneDi) speelde samen met haar hondje Dolly een rol in de campagne van Pedigree tijdens de Maand Van De Gebitsverzorging.

Pedigree zag hierin de uitgelezen kans om goede mondverzorging op de kaart te zetten en haar Pedigree Dentastix onder de aandacht te brengen. Om een breed publiek aan te spreken ontwikkelden we een branded content partnership met relevante content op verschillende platformen om zoveel mogelijk hondenbezitters te bereiken.

Dionne en Dolly brachten een bezoekje aan Koffietijd waarin dierenarts Marnix en Dionne de kijkers thuis tips gaf over gebitsverzorging en gezondheid. Dolly stal de show in Carlo’s TV Café, waarin Carlo zijn moeder in Wil Wil Wel verraste met een echte ‘hondenbaan’.

Dionne creëerde aan de hand van het thema en de opnamen voor de TV-programma’s custom video productions. Onder de titel #DollyDinsdag gaf ze haar fans een kijkje achter de schermen bij de TV-opnamen, vertelde over de herkomst van haar geliefde hondje en in haar vaste serie Een Tas Vol Spulletjes testte ze allerlei hondenproducten.

De #DollyDinsdag-video’s werden in totaal bijna een half miljoen keer bekeken en Dionne’s fans willen het Pedigree-item graag terugzien als vast onderdeel op haar platform.

YouTube