The Voice FAN-vak experience

social media campagne

Samen met Vodafone ontwikkelden we een social media campagne om de pay-off ‘Power tot he Fans’ te laden en extra bereik te creëren voor het FAN-vak bij The Voice Of Holland.

De kanalen van de online influentials Dionne Slagter, Kaj van der Ree, Mertabi en Nanne Meijer werden succesvol ingezet om meer aandacht te genereren voor het Vodafone FAN-vak. 

Iedere week werden 150 fans in de watten gelegd met een complete Vodafone FAN-experience: toegang tot de VIP-room, hapjes en drankjes, een aparte ingang tot het FAN-vak met de beste plekken bij het podium én een Meet & Greet met de talenten. De bekende host van The Voice Of Holland: Jamai Loman, richtte zich vanuit de Red Room meerdere keren live vanuit de show rechtstreeks tot het FAN-vak. MCN influentials Dionne Slagter, Monica Geuze en Nanne Meijer werden uitgenodigd om The Voice Of Holland mee te maken vanuit het FAN-vak en extra aandacht te genereren via hun social media kanalen YouTube, Instagram en Snapchat. Zo lieten zij de gezellige sfeer in het FAN-vak zien aan hun volgers en spoorden zij hen aan om ook een plekje te bemachtigen.