Concentrate & Lenovo

Awareness

Concentrate ontwikkelde speciaal voor Lenovo #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang stond de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze.

Concentrate creëerde hiermee extra awareness voor de #goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. Met de unieke #goodweirdwednesday content werden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd.

In ieder item draaiden Concentrate-vloggers Kaj, Monica, Bobbie en Thomas aan het #goodweirdwednesday rad om er achter te komen welke opdracht ze die week te wachten stond: de goodweird match. Elke good/weird uitkomst zorgde voor een ludieke actie en een hilarische video: van oudjes verwennen in een all inclusive resort tot illegaal kunst projecteren en live Mario Kart spelen.

In ieder item had Lenovo een aandeel via in program exposure met de Yoga 3 Pro laptop en de Yoga Tab 3 Pro tablet. Daarnaast was het merk aanwezig via billboarding en in promo’s op de RTL-zenders. De video’s werden verspreid via Concentrate.nl, YouTube, social media en Lenovo’s owned media. 

Website YouTube