Kalvijn
Entertainment
Over

Kelvin Boerma maakt Youtube-video's sinds 2010 op het account van Kalvijn. Daarnaast is hij met Cinemates al sinds 2005 bezig met het maken van videoproducties. Op zijn kanaal 'Kalvijn' heeft hij het over verschillende onderwerpen: lifehacks, opdrachten, vlogs en praatvideo’s. Het afgelopen jaar maakte hij onder andere de nieuwe serie: 'Van Niks Naar Clicks' en voor Concentrate BOLD maakte hij het format 'Instagrill'. Op zijn YouTube-kanaal vind je ook video’s met heel veel andere bekende YouTubers, denk aan Onnedi, Gio en Monica Geuze. Kelvin is dol op rode paprika's.

Samenwerking

Kalvijn is het kanaal van Kelvin Boerma waarin hij verschillende onderwerpen aan het licht brengt. Hij heeft een hele trouwe following en een intense liefde voor rode paprika's. Naast Kalvijn is hij ook onderdeel van de Cinemates en maakt hij samen met Peter de Harder (Petrus) zeer kwalitatieve formats en producties. Kalvijn is de ideale creator om een merk aan te verbinden. Hij heeft verschillende formats en mogelijkheden, maar ook een ontzettend creatieve geest.

Sales: Laurence Janssen - 06 5330 8425
Stuur Laurence een e-mail

Partner Manager: Marije van Weert - 06 174 375 39
Stuur Marije een e-mail

PR & communicatie: Melanie van Gelderen -  035 671 8718
Stuur Melanie een e-mail

YouTube
972.690
171.406.756 views
Instagram
Best of Kalvijn
In deze video laat Kelvin een resumé zien van zijn hoogtepunten van 2017, waaronder zijn deelname aan Roadtrippers met StukTV, het maken van Project C, Husky rijden in IJsland, Instagrill geproduceerd voor Concentrate BOLD, een half miljoen abonnees behaald, vriendin ten huwelijk gevraagd (die nee zei), zijn woonkamer die werd verbouwd door StukTV, Veed Award gewonnen, Een parodie gemaakt op Pablo Escobar, nieuwe vrienden gemaakt, een huisfeest gegeven, samen gaan wonen met zijn grote liefde, reclame gemaakt voor Fanta, voor het eerst in vier jaar naar de tandarts geweest, eigen agenda uitgebracht, de nummer één sumoworstelaar ter wereld ontmoet, zijn kitten geleerd te apporteren, zijn eerste attoo gezet, 400K behaald op Instagram, een flink aantal YouTubers geroast, gedanst met een Keniaase stam, in Ibiza op vakantie geweest, de challenge cup gemaakt en met als doel: "Doe eens gek, je bent al normaal genoeg".
YouTube